SELAMAT DATANG

Selamat Datang Ke Portal Rasmi Sekolah Kebangsaan Doktor Abdul Latiff | Transformasi Sekolah 2025 (TS25) Kohort 3 | Memacu Transformasi Membentuk Insan Berkualiti

Monday 13 October 2014

PASUKAN DIKIR BARAT BAHASA ARAB JOHAN PERINGKAT NEGERI SELANGOR 2014

Tahniah diucapkan kepada Pasukan Mahrojan Sekolah Kebangsaan Doktor Abdul Latiff kerana berjaya menjadi Johan Peringkat Negeri Selangor yang berlangsung di Seksyen 9, Shah Alam. Hasil usaha guru-guru yang terlibat dan latihan yang berterusan Pasukan Mahrojan SKDAL sekali lagi meraih Johan pertandingan tersebut selepas menjadi Johan peringkat daerah Sabak Bernam.
 Pagi tadi semasa perhimpunan mingguan, berlangsungnya penyampaian hadiah dan sijil pencapaian kepada murid-murid yang terlibat. Hadiah disampaikan oleh Tuan Guru Besar SKDAL, Encik Megat Pauzi bin Ibrahim. Selain itu, murid-murid juga diberi ganjaran jamuan makan bersama YDP PIBG serta ibu bapa sebagai tanda syukur di atas kejayaan ini.
Semoga pasukan Mahrojan SKDAL dapat mengekalkan kejuaraan pada tahun yang akan datang. Kejayaan ini harap dapat menaikkan semangat murid-murid yang lain untuk berjaya. "Usaha Tangga Kejayaan."