SELAMAT DATANG

Selamat Datang Ke Portal Rasmi Sekolah Kebangsaan Doktor Abdul Latiff | Transformasi Sekolah 2025 (TS25) Kohort 3 | Memacu Transformasi Membentuk Insan Berkualiti

Sunday 16 June 2013

KEJOHANAN SUKAN TAHUNAN SKDAL EDISI KE 77 / 2013

16 JUN 2013 - SKDAL telah mengadakan Kejohanan Sukan Tahunan Edisi Ke 77 Peringkat Sekolah yang bertempat di Kompleks Sukan Sabak Bernam. Acara bermula pada jam 7.30 pagi dengan perbarisan dari rumah-rumah sukan dan pembawa-pembawa bendera berarak keliling balapan. Selepas tamat acara formal sukan, acara balapan dimulakan dengan acara pecut seperti 100M, 200M dan sebagainya. Tidak ketinggalan acara jemputan iaitu RIMUP 4 x 100M turut diadakan dengan pelari-pelari dari sekolah yang dijemput.

12 Read More
Selain dari acara sukan, sukaneka juga turut diadakan sebagai selingan yang melibatkan murid-murid prasekolah dan murid tahap1. D isamping itu, majlis penyampaian hadiah / pingat turut diadakan. Murid -murid sangat seronok dengan aktiviti yang dijalankan dan segala pergerakan acara berjalan lancar walaupun terdapat kekangan. Tahniah diucapka kepada seluruh warga SKDAL kerana berjaya menjadikan sukan tahun ini sangat meriah.
13