SELAMAT DATANG

Selamat Datang Ke Portal Rasmi Sekolah Kebangsaan Doktor Abdul Latiff | Transformasi Sekolah 2025 (TS25) Kohort 3 | Memacu Transformasi Membentuk Insan Berkualiti

Monday 1 July 2013

MAJLIS PENYAMPAIAN TAG 5A KEPADA CALON UPSR 2013


01 JULAI 2013 - Majlis Penyampaian Tag 5A kepada calon UPSR yang terpilih telah diadakan di perkarangan Dataran Lestari sebagai pemangkin untuk membakar semangat murid-murid Tahun 6 agar dapat mencapai keputusan UPSR yang membanggakan seperti yang telah ditetapkan. Seramai 20 orang calon yang terpilih tampil ke hadapan dan dipakaikan tag 5A oleh Guru Besar, En. Megat Pauzi Bin Ibrahim dan dibantu oleh Penolong-Penolong Kanan SKDAL.
101

Read More Majlis ini diadakan di dalam Perhimpuan Bulanan Guru, Kakitangan dan Pekerja. Calon-calon yang terpilih di pakaikan pin dihadapan murid-murid Tahun 1 hingga Tahun 6 dan guru-guru serta kakitangan. Murid yang mendapat pin 5A ini perlu berusaha gigih untuk mengekalkan pin ini dan sebagai calon 5A. Jika gagal, murid / calon UPSR yang lain akan dapat merampas Tag 5A tersebut. Semoga dengan adanya Tag 5A ini dapat membakar semangat kepada semua calon UPSR pada tahun ini untuk mencapai target UPSR yang telah ditetapkan.
102