SELAMAT DATANG

Selamat Datang Ke Portal Rasmi Sekolah Kebangsaan Doktor Abdul Latiff | Transformasi Sekolah 2025 (TS25) Kohort 3 | Memacu Transformasi Membentuk Insan Berkualiti

Thursday 26 February 2015

MAJLIS PERPISAHAN DAN JAMUAN MAKAN MALAM

 Pada hari Isnin yang lalu, Kelab Guru dan Kakitangan (KGK) SK Doktor Abdul Latiff telah berjaya mengadakan jamuan makan malam dan majlis perpisahan untuk warga SKDAL. Majlis ini meraikan perpisahan GPK Akademik dan Pentadbiran, Pn. Rafidah Binti Abd. Aziz dinaikkan pangkat sebagai Guru Besar di SK Kampung Baru, Pn. Sharifah Irma binti Syed Ismail dinaikkan pangkat sebagai GPK Kokurikulum di SK Kg. Banting dan Cik Roslina binti Mohd Nor yang bertukar ke negeri kelahiran Terengganu.
 Majlis dimulakan dengan ucapan Pengerusi KGK, En. Shukor Mohd Amin. Kemudian majlis diteruskan dengan jamuan makan. Selepas itu, majlis mempersilakan Tuan Guru Besar, En. Megat Pauzi bin Ibrahim untuk berucap sepatah dua kata. Majlis di akhiri dengan ucapan perpisahan dari guru-guru yang berpisah dan yang baru melaporkan diri serta penyampaian hadiah dan cenderamata.