SELAMAT DATANG

Selamat Datang Ke Portal Rasmi Sekolah Kebangsaan Doktor Abdul Latiff | Transformasi Sekolah 2025 (TS25) Kohort 3 | Memacu Transformasi Membentuk Insan Berkualiti

Monday 6 April 2015

KEJOHANAN OLAHRAGA MSSD SABAK BERNAM 2015

 Pada 30 Mac 2015 yang lalu, SKDAL telah menghantar seramai 12 orang atlet menyertai Kejohanan Olahraga dan balapan MSSD Sabak Bernam. Sekolah berjaya meraih 3 EMAS dan 1 Gangsa, secara keseluruhannya menduduki tempat ke-3 dalam daerah. Tahniah diucapkan kepada adik Muhd Zairul Iman bin Maskuri (5 Jaya) berjaya meraih emas dalam acara lompat jauh L5. Jarak lompatan yang dilakukannya adalah sejauh 3.48 meter.
 Tahniah diucapkan kepada adik Muhd Addin Isyraf bin Subhi di atas kejayaan menggondol emas dalam acara lompat tinggi L5. Beliau membuat lompatan setinggi 1.18 meter untuk memastikan emas dalam genggaman.
 Tahniah juga diucapkan kepada adik Muhd Danish Azim bin Mustakim (5 Maju) berjaya meraih gangsa dalam acara 100 meter lari pecut L5. 
Acara berpasukan 4 x 100 meter lari pecut L5 turut menyumbang emas. Tahniah kepada pelari-pelari SKDAL yang berusaha untuk mendapatkan emas. Semoga pada tahun hadapan akan bertambah banyak pingat dan kejayaan yang akan diperolehi bagi atlet SKDAL.