SELAMAT DATANG

Selamat Datang Ke Portal Rasmi Sekolah Kebangsaan Doktor Abdul Latiff | Transformasi Sekolah 2025 (TS25) Kohort 3 | Memacu Transformasi Membentuk Insan Berkualiti

Tuesday 16 April 2013

KARNIVAL BAHASA INGGERIS PERINGKAT DAERAH SABAK BERNAM 2013

16 APRIL 2013 HINGGA 17 APRIL 2013 -  SK Doktor Abdul Latiff menjadi tuan rumah Program Karnival Bahasa Inggeris Peringkat Daerah Sabak Bernam pada tahun ini bagi kategori Public Speaking dan Choral Speaking. sebanyak 14 buah sekolah telah berdaftar dan menyertai pertandingan yang dijalankan.
A1
Pada awal pagi telah diadakan pendaftaran para peserta dan bersiap sedia untuk memulakan pertandingan. Pertandingan berlansung sangat meriah dan menghiburkan. Saingan yang sengit amat ketara di antara sekolah-sekolah yang bertanding.

Read More

Selaku tuan rumah, SKDAL tetap memberi saingan sengit dan keputusannya amat memberangsangkan. SKDAL berjaya menggondol tempat ketiga bagi Choral Speaking dan Public Speaking, tempat kedua bagi Action Song. Tahniah kepada murid-murid yang berjaya mengharumkan nama sekolah. Semoga tahun hadapan, dapat mempertingkatkan lagi pencapaian. Hadiah disampaikan oleh Pegawai PPD Sabak Bernam iaitu Encik Rozli kepada semua pemenang.