SELAMAT DATANG

Selamat Datang Ke Portal Rasmi Sekolah Kebangsaan Doktor Abdul Latiff | Transformasi Sekolah 2025 (TS25) Kohort 3 | Memacu Transformasi Membentuk Insan Berkualiti

Tuesday 23 April 2013

PERTANDINGAN SEPAK TAKRAW PERINGKAT DAERAH SABAK BERNAM 2013

23 APRIL 2013 - Sekali lagi SK Doktor Abdul Latiff diberi kepercayaan untuk menjadi hos / tuan rumah bagi Kejohanan Sepak Takraw Peringkat Daerah Sabak Bernam pada tahun ini yang berlangsung selama dua hari yang bermula dari 23 April 2013 hingga 24 April 2013.
Pertandingan bermula dengan pendaftaran para peserta. Kemudian, Para peserta menuju ke venue yang telah ditetapkan iaitu Dewan Yayasan Selangor dan Dewan Besar SMK Ungku Aziz. Perlawanan peringkat kumpulan bermula pada pukul 9.00 pagi dan akan berlanjutan sehingga tengah hari.

Read More
a3
Peringkat kumpulan berlangsung dengan lancar dan bersemangat. kesemua regu menunjukkan keazaman yang tinggi yang mengisi slot ke peringkat kalah mati. peringkat kumpulan diadakan di Dewan Yayasan Selangor dan Dewan Besar SMK Ungku Aziz. Kumpulan yang layak ke peringkat kalah mati diumumkan pada hari pertama kejohanan.
a4
Pada hari kedua pula, peringkat suku akhir bermula pada pukul 9.00 pagi di Dewan Besar SMK Ungku Aziz. Pada jam 11 pagi, perlawanan akhir dijalankan dengan kehadiran Tuan Guru Besar SK Doktor Abdul Latiff, En. Megat Pauzi Ibrahim membuat gimik menimbang bola sebagai tanda pembukaan perlawanan akhir yang melibatkan SK Tok Khalifah bertemu SK Sg. Hj. Dorani.
a5
perlawanan akhir dimenangi oleh regu SK Tok Khalifah A dengan kemenangan 2-0. hadiah dan cenderamata disampaikan oleh Tuan Guru Besar SKDAL kepada para pemenang dan pengadil perlawanan. Semoga wakil Sabak Bernam dalam Sepak Takraw dapat mencapai kejayaan di peringkat negeri. Tahniah kepada semua guru SKDAL diatas kejayaan mengurus dan mengelola kejohanan dengan baik dan lancar.